mereni odebraneho tepla

Pátek Leden 18 06:12:16 CET 2013

Je teda fakt, ze ja mam prutok u TC docela konstantni, cca 0.20-0.23l/s,
ale to bude dlouhyma trubkama 22mm. Jak zacnou regulovat rozvadece
podlah, tak to ma taky vliv a klesne to treba na 0.16 l/s, takze rozptyl
znacny... Dalsi problem bude, jak ten prutok vubec odhadnout.
Jinak vodomer na teplou vodu s rozumnym prutokem a snimacem neni otazka
par stovek ale spis dvou tisic. Vsak jsem 2 kupoval. Jen nejake s 2m3/h
a 10l/impuls jsem nasel do 1000Kc, ta necitlivost by tady asi nevadila,
prutok uz mozna jo.