Elektronika do auta.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 17 20:28:26 CET 2013

Ja jsem nejak nepochopil, kdy k tem vypadkum dochazi.
K tomu dojde pri vypnuti daneho zarizeni, nebo tam jsou vypadky napajeni?
Testovat napeti a vedet o vypadku predem je urcite fajn. Ale nebylo by dobre
popracovat i na tom, aby k tem vypadkum nedochazelo? U zarizeni, napajeneho
ze site muze dochazet v k jejim vypadkum. Ale u zarizeni, napajeneho z baterie,
by se takove veci snad nemely tolerovat (mimo mimoradnych udalosti).

PL

************************************

From: Zdeněk Aster
To: HW-news
Sent: Thursday, January 17, 2013 8:06 PM
Subject: Re: Re: Elektronika do auta.

No já bych to celkem shrnul, tak že původní tazatel až bude dělat nějakou  podobnou
aplikaci, tak ať si na tuto diskuzi vzpomene, taky jsem si musel namlýt hubu, než
jsem přišel na to že detekce napajení a pár ms z kondenzátoru je to nejlepší a
nejspolehlivější, řešení včetně ukládání na dvě místa a tak, jenže dokud tam nebyla
ta detekce napeťí,tak to jednou za čas dělalo nesmysli..... A když vidím jak to všichni
řeší stejně, tak bych moc neexperimentoval to jsou člověko hodiny zkušeností a
trapení a tady to máte skoro zadarmo :-D

Zdenek Aster