Elektronika do auta.

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 20:06:02 CET 2013

No já bych to celkem shrnul, tak že původní tazatel až bude dělat nějakou
podobnou
aplikaci, tak ať si na tuto diskuzi vzpomene, taky jsem si musel namlýt
hubu, než

jsem přišel na to že detekce napajení a pár ms z kondenzátoru je to nejlepší

nejspolehlivější, řešení včetně ukládání na dvě místa a tak, jenže dokud tam
nebyla

ta detekce napeťí,tak to jednou za čas dělalo nesmysli..... A když vidím jak
to všichni

řeší stejně, tak bych moc neexperimentoval to jsou člověko hodiny zkušeností

trapení a tady to máte skoro zadarmo :-D

Zdenek Aster