Re: LED pásky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Leden 17 19:24:41 CET 2013

Pasek musi smerovat do mistnosti, ne k podlaze. Na stavbe mam nekolik
LED pasku pro prozatimni osvetleni, vetsinou 28W/m 2200lm, vzdy na
hlinikovem 35x35 L chladici, umistene pod stropem. Subjektivne ten 1m
sviti vice jak 125W halogen, napr. 0.5m pasku dostatecne osviti
mistnost 3x4m. Ten zmineny LED dimmer z DX mam take, funguje dobre,
ale skoda ze k tomu je jedno dalkove ovladani. Mam ale verzi ktera ma
na krabicce tlacitka.
Karel