Elektronika do auta.

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Leden 17 16:20:25 CET 2013

No zavisi aj od spotreby samotneho zariadenia.
Ked som robil imo/alarm do svojho auta,
do napajania som dal diodu, za nu kond - napajanie rele, sireny atd.
a za to 7805,  zase kondy a procesor. Funguje pomaly 2 roky.
Za ten cas nebol jediny reset (start je signalizovany kratkym zap. sireny, brown out zapnuty)
Problem bol jedine, ked v prvu zimu odisla bateria (povodny majitel tam dal poddimenzovanu,
co u dieselu je dost problem) Potom bol problem nastartovat pretoze napatie padalo pod uroven,
kedy boli schopne rele este drzat zopnute. Cele to ma odber 6mA v klude, za co moze tiez vacsinou
vlastna spotreba 7805 ale na vybijani baterie sa to vyrazne neprejavuje.
Filtracne kondy nie su nijak zvlast predimenzovane 50V/220uF a su tam dokopy 3 (okrem blokovacich)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomas Chvatal
Sent: Thursday, January 17, 2013 12:41 PM
To: HW-news
Subject: Re: Elektronika do auta.

Pred roztocenim starteru spadne napeti z baterky pod 7V.
Mam zkusenost ze u 78L05 (ktery mel ubytek cca 2V) slo napeti za nim pod 5V pri startu (v zime).
Byla pred nim tedy jeste dioda, takze vstup cca 7.7V Nic co ma stabik 7805 bych si do auta nedal.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na ezop.cz