Elektronika do auta.

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Leden 17 13:08:05 CET 2013

	Neee, ten brownout je v tomto pripade nanic.

	Opravdu se to musí resit tak jak se to dela, tj. preruseni uklid a
cekani na brown out stop, nebo na obnoveni napajeni a soft reset. Pracuje se
s reálnými daty a ty nemaji obvykle delku procesorového slova. Brown out
nebere ohled na atomizovatelnost operace. A v te je alfa a omega celého know
how. Velmi zjednoduseno inkrementuji-li napr. 8bytove číslo musim ten
inkrement udelat cely. Ano druhou moznosti je pouzit TMR a mit to tam cele
trikrat a při zapnuti pouzit samoopravne mechanizmy. Viz např.
http://en.wikipedia.org/wiki/Triple_modular_redundancy.  U extremne
dulezitych veci tomu to i v nekterych zarizenich je, ale i tak se to
nepouziva na vse. A navíc brown out je veci procesoru a pokud je tam napr.
externi eeprom tak uz jsme zase jinde. Ta predikce vypadku s tim ze mi zbyva
xx ms na "sebevrazdu" ma sve opodstatneni.

Radek (benedikt2hw.cz)

k zapisu uz nedojde a nebo se tam zapisou bludy.
EEPROM.
km, ktere se po nastartovani vynuluje a nebo tam naskoci nesmysl je jaksi
nanic.