LED pásky

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Leden 17 10:34:49 CET 2013

 Ja jsem delal podobne osvetleni, ale pouzil jsem jen samotne ledky
 prisroubovane po 30cm na hlinikovy L profil 15x15mm
 mam vzdy v serii 13 3W ledek a zdroj 48V
 u stropu je pak udelany kryt z bile nalakovaneho plechu cca 12cm
 sirokeho.
 svetlo tak sviti podel stropu. Stmivani resim pres modul I-LED od Teca.

 nevyhoda takoveho osvetleni je ta ze ne vsechny led sviti uplne stejnou
 barvou (co by clovek od DX cekal)
 navic je videt uplne kazda nerovnost na strope (i kvalita malby)

 muzu zkusit vyfotit

 Pavel