Elektronika do auta.

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 09:28:23 CET 2013

seriova dioda proti prepolovani, za ni TVS, dale pi-clanek CLC kvuli ruseni
po dratech ven (pomuze castecne i na transienty zvenci), za tim stabec (v
mem pripade buck), ktery zvladne 40V.

provereno zkusebnou i lety provozu na velkem poctu zarizeni

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz

Dne 17. ledna 2013 6:50 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>napsal(a):

> Doporucil  bych spis spinany stabilizator, je jich na trhu dost a v
> kombinaci s treba SMD tlumivkou je to i elegantni. Dobre to filtruje.
> Jinak jsem udelal uz ruzna udelatka a neni to s prepetim, spickama atd.
> zas tak dramaticke, dioda, par ohmu v serii s napajenim a dobre C
> samozrejme je na miste. Transil jsem nikdy nepouzil.
> Skutecne ty Cinske adaptery nemaji v sobe krome pojistky nic a treba s
> kamerou mi funguje uz rok bez havarie.
> Dne 17.1.2013 0:50, Petr Labaj napsal(a):
>
>  K cemu prosim ma byt low-drop, kdyz se to bude napajet z 9V ?

>>> 12V stablizator + nejake C a na vstup optoclen? alebo este nejake
>>> prepetove