Android - uzamkuti nastaveni

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 16 21:49:45 CET 2013

Ano samozřejmě, to jsem zapomněl napsat a asi je to důležité pro někoho
kdo nemá mobilní data.
Ono toho bude asi časem stále více, tyhle "cloudové" systémy, kdy
všechno běží někde na serverech a pouze to komunikuje s terminálem
používá dnes kdekdo a kdeco.... já vidím výhodu v ceně těch koncových
přístojů , v neposlední řadě i úspora energie z baterie.

Na EDGE to chodí bez problémů.
Ten text to umí i přehrát - syntézovaným zvukem, angličtina je z toho
prý výborná.