Android - uzamkuti nastaveni

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 16 21:26:39 CET 2013

Dne 16.1.2013 21:03, Petr Simek napsal(a):
> [...]

Přeložit

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.translate&feature=search_result
Ikonka stejná jako z odkazu ale pod ní je  popisel " Přeložit"
Funkčnost opravdu výborná,  nikdy by mě nenapadlo, že tohle někdy budu
mít v telefonu.
Děti o tom nepřemýšlí, prostě to je a hotovo, berou to jako
samozřejmost. Laici to prostě vzali tak jak to je....
Já když to ukázal kolegovi z "branže"  podezříval mě z čarodějnictví :-)
no znáte to chvíli otevřená huba a pak to postpně zpracovával.
Asi jako já :-)