Snížení otáček asynchronního motoru

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 16 21:24:18 CET 2013

Jo , mě nějak úplně nedocvalko že nejsem mezi HAMy ( radioamatéry)

Dne 16.1.2013 21:19, Jaroslav Buchta napsal(a):
> Jeste, ze vubec nechapu o co jde ani ty zkratky - akorat CML je
> centralni mozek lidstva, ze, to znam ;-)

PLL je fázový závěs - paralelní - data se do toho sypou paralelně - po
cca 10 drátech, stačí staticky nastavit slovo, narozdíl od sériové PLL,
kterou je třeba nakrmit přesně definovanými daty.
CW znamená "morse"
CTCSS je druh selektivní volby - subtón v nosné
CML je výrobce telekomonikačních čipů  ( drahých )
MCU - procesor