Android - uzamkuti nastaveni

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 16 20:56:08 CET 2013

Na to jsou machři děti.
Dokážou to za 5 minut totálně "přetapetovat" vyměnit zvuky, styly atd....
Na druhé straně když mám nějaký problém a nemůžu najít nějaké nastavení
aplikaci dcera to v pohodě ví a dokáže mi navést i po telefonu.
Někdy až žasnu, co všechno ovládá.
Teď mě dostala s naprosto špičkovým "slovníkem" CZ-AJ.
Já tam mam nějaký už asi rok a slovíčka do toho píšu normálně na
dotykové klávesnici. AJ neovládám, používám to poměrně často.
Když mě viděla jak to tam datluju tak mi říká , proč to tam nenadiktuju,
že je to rychlejší a umí to i věty...
Tak jsem se zasmál  a dcera se v zápětí vrací se svým fénem a ukazuje ,
jak do toho mluví a na displeji z toho leze anglický text.
Chvíli jsem na to čučel jako puk, no a teď to už taky používám. Super věc.