Android a spustene sluzby

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 16 16:49:17 CET 2013

Já měl jiný problém. Android 2.3  Huawei Ideos X5 . Při výměně 8GB (
sandisk) za  novou 32GB (Adata ) se zapis na kartu v telefonu velmi
zpomalil. Testoval jsem to s telefonem pripojenym pres USB k PC.
Puvodne jsem tam hrnul cca 4Mb po vymene cca 300 kb/s.
Pritom v externi ctecce byl zapis na A-data mnohem rychlejsi (cca 2x)
nez puvodni sandisk.
Cteni +- stejne i v telefonu.
Tak nejak jsem se s tim smiril ale nedavno se kolega o tom samem
problemu zminil mezi reci.
Kartu mu doma vymenila dcera i s prekopirovanim puvodnich veci.
Pry to  pak odnes do prodejny kde koupil fen i kartu a tam mu to
spravili. Nevedel jak, jenom ze pak uz mu filmy sly do telefonu
kopirovat rychle.
V prodejne jsem byl a narovinu se zeptal prodavace co s tim. Zavolal
zezadu takovou mladou holcinu, ze pry on tomu nerozumi.
No a ta mi sdelila , ze kdyz udelam format karty primo v telefonu, vse
by melo fungovat.
A svete div se, pomohlo to, od te doby to svisti jeste  o neco lepe nez
puvodni sandisk.
Po formatu karty se na ni objevily nejake adresare ( prazdne) a nejake
soubory, ktere mi nic nerikaji.
Ty jsem totiz prachsproste i s ostatnim smetim take prekopiroval z
puvodni karty a to byla asi chyba.
Takova blbost, mozna to nekomu pomuze.