vyber routeru

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Leden 16 11:16:40 CET 2013

no ta spotreba je psana jako maximalni - urcite bude souviset i s
provozem na siti a poctu pripojenych LAN portu

jinak proti TPlinku nemuzu rict krive slovo - zatim vsechny co mam (5
ruznych kusu) doposud funguji a to i v drsnych podminkach (treba na chalupe)

nicmenen aspon pro me je 10/100 je zoufale pomala - to ze WAN je
vetsinou pomalejsi prece neznamena, ze na LAN neni vetsi srumec -
stovkova sit je jen o malo rychlejsi nez ted nejrychlejsi wifiny - i na
tech mam pocit, ze umru kdyz mam zkopirovat treba 1GB dat
doma mam privedenou WAN take "jen" 100Mbps ale router je komplet gigovy,
protoze to tam jen huci

a wifi bych dnes bral jako standard - uz jen kdyz nekdo prijde s mobilem
nebo NB - koneckoncu na tom routeru se da ta wifi vypnout pokud byste ji
nevyuzival porad

Radek Vicek