vyber routeru

Středa Leden 16 10:59:44 CET 2013

Dobrý den,
přemýšlím jaký router koupit do baráku. Chtěl bych nějaký 8 portový.
Koukal jsem na tenhle
http://www.lan-shop.cz/tp-link-tl-r860-79538
sice bych měl raději něco s wifi, ale vzhledem k tomu, že do podlah
nahoře dávám fólii s hliníkem, asi by to stejně mezi patrama neprošlo.
Ale co mě překvapilo, ono si to vezme 5,5W a koukal jsem že přibližně
stejnou spotřebu mají všechny. Zeptám se možná jako úplný blb. Když tam
budu mít internet přivedený přes wifi, předpokládám že router  10/100M
se nikdy nevyužije a předpokládám že většinu energie tam sežere
procesor. Dělají se routery jen 10M které by žraly podstatně míň? Jen
pro zajímavost - na střeše mám 100W FV panel, což by mělo v ročním
průměru dávat cca 15W. Router toho sežere třetinu :-)

Anděl