OT: Android a spustene sluzby

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Středa Leden 16 10:27:39 CET 2013

Dobrý den,

služby běží, protože je ty aplikace potřebují. Proto se i samy opět
spustí. Existují aplikace, které lze nastavit, aby vypínaly konkrétní
procesy a aplikace. Ale pak to bude jen boj mezi vypínací aplikací a
systémem.

Oja

--
*Ondřej Janovský