Vyroba DPS sitotiskem bylo Osazovani QFN?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Leden 15 21:23:22 CET 2013

Narazil jsem na pekne video, pan zvladl kompletni vyrobu DPS s jednim sitem
na ktere umistil motiv pro leptani, nepajivou masku i potisk.
Slo by pridat ctvrtou masku  pro nanaseni pasty na stejne sito?
Pokud ano, prijde mi to pro pototypovou vyrobu jako lepsi volba nez se patlat
s sablonou a fotorezistem na PCB.
Neni mi jasna jedna vec. jak se resi navadeni , pan ma klasickou montaz tak to
 zvlada od oka, ale u  pouzder jako  QFN32 je pad 0,25mm a tohle trefit jiz
asi nebude az tak jednoduche.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=8-WGaAmpfOU

Hutta