Re: Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Leden 15 20:42:19 CET 2013

Jo tak to to jsem zvedav jak to dopadne, ja taky cekam na vyjadreni....
Tak treba se dockam, kdyz se neco deje.

Jo jen tak mimochodem podarilo se mi presvedcit Vodafone na ten jejich

tarif pro stroje a zarizeni a ma jednu uzasnou vlastnost, je tam podle ceny

FUP 5MB/20MB/50MB no a ted si to predstavte, ze kdyz vycerpate, limit

tak se to ani nezpomali ani nezastavi, ale kazde dalsi mego stoji 30Kc,

to je taky celkem dobry co :-D. Proste tady fakt nemuze byt normalni,

nabidka..... A ted si to risknete, kdyz teda nevime kde vsechno mi muze

vygenerovat trafik ja se z toho picnu......

Zdenek Aster