Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Leden 15 16:04:54 CET 2013

On Tue, 15 Jan 2013, Zdeněk Aster wrote:

> Co tím jako chtějí říct, že to účtování po 1hodině vzniká nějakými,
> příchozími daty co mi posilájí nebo co? Já už asi 3 neděle čekám na
> vyjádření a asi žádné nebude, tak nastoupím s reklamacemi nic
> jiného mě v tomto boji rozumné nepřijde i technik mi potvrdil, že
> mám přeneseno za hodinu asi 15KByte a spojení se nerozpadá,
> přesto mám každou hodinu naúčtovaný 1MB........

Rekl bych ze to vyjadreni sem preposlane vysvetluje vse. Protoze dnes
je to v internetu samy sniffer tak pokud mate verejnou IP (coz je u O2
myslim pravidlo) tak Vam proste obcas prijde paket od tehle mizeru.

Odloucit se to od normalniho provozu neda a normalne se to zauctuje do
prenesenych dat. Zda se ze verejna IP nemusi byt vzdy jen vyhoda :-(