Re: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Leden 15 15:41:43 CET 2013

Co tím jako chtějí říct, že to účtování po 1hodině vzniká nějakými,
příchozími daty co mi posilájí nebo co? Já už asi 3 neděle čekám na

vyjádření a asi žádné nebude, tak nastoupím s reklamacemi nic

jiného mě v tomto boji rozumné nepřijde i technik mi potvrdil, že

mám přeneseno za hodinu asi 15KByte a spojení se nerozpadá,

přesto mám každou hodinu naúčtovaný 1MB........

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel KREJCI <krepa76 na gmail.com>
Datum: 15. 1. 2013
Předmět: Re: Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

"Pokud to jeste nekoho zajima, tak zde je presne vysvetleni pocitani
paketu u TMO pro TWIST data.
PK

Vážený zákazníku,
omlouvám se za delší dobu reakce, čekali jsme ještě na potvrzení
informací od Core týmu.

Při ukončení spojení přichází v zásadě v úvahu tyto situace: ukončení
ze strany sítě nebo koncového zařízení. Ze strany sítě nastává
vynucené ukončení spojení prakticky jen při Idle Timeout (během 24
hodin nedošlo k přenosu dat). Další moznosti zahrnují selhání na
různých interface spojených s účtováním nebo potíže přímo v GGSN
(vadna karta, chyba v procesingu apod.). Můžeme si dovolit
zkonstatovat, že k těmto situacím prakticky nedochází. Ovšem nastat
mohou.

Ukončením spojení se zde myslí deaktivace PDP kontextu (tj. odebrání
IP adresy a zrušení GTP tunelu mezi SGSN a GGSN). S permamentním
připojením a účtováním je spojena jedna specifická situace. Data mohou
být naúčtována i pokud zdánlivě k přenosům nedochází. Při navázaném
spojení v rámci APN internet totiž nelze zabranit přijetí příchozích
dat a účtování tak nastartuje i jakýkoliv příchozí paket. Bez nutnosti
na něj odpovědět.

Dne 12. prosince 2012 12:31 Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz> napsal(a):
> [...]
nenapadne,
> ze sice pretahne treba 100tisic zakazniku
> od konkurence, ale diky tomuto tarifu, treba postrili 300tisic vlastnich
> zakazniku pro ktere je toto vyhodnejsi, tak
> to rychle zmenime. Jediny rozdil je v tom, ze oni ovladaji vsechny figurky
> vy se muzete maximalne divat,
> pripadne si nechat vratit penize ci se branit CTU, soud...
> Jestli mi chcete neco napsat na tento druh tematu muzete klidne soukrome,
> ale hnojit konferu uz s tim snad nemusime,
> pokud to nebude k puvodnimu dotazu, ale budete to tato "filozoficka"

Bavime
> se o tom ekonomickem omezeni, ne technickem... Pri 3g tam skoro ani neni
> laence a az bude lte, tak kdo by platil za hlasovou sluzbu?
>
> Lidi s takovymi pozadavky je nadto naproste minimum (pod 3%), takze
naprosto
> nezajimavy segment. Jakkoliv to nebudu obhajovat, ale reknee mi pane
Astere,