cestina a jine komoleni ASCII :)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 15 12:57:53 CET 2013

Mozna jsem nezachytil nejakou dulezitou informaci na zacatku
vlakna, ale cim je zrovna tato aplikace odlisna od tisicu dalsich,
ktere se pisi pro ruzna kodovani?

Prece bezna cesta je psat zdrojak v takovem kodovani, ktere
dany editor nebo IDE nativne zvlada (treba Win1250).
A pred prekladem aplikace se v Makefile zdrojak prozene
konvertorem do daneho kodovani, ten zkonvertovany zdrojak
se prelozi a po prekladu zase smazne. Pokud si zvolite cilove
kodovani nektere z beznych, konvertoru jsou na webu mraky.
Pokud byde kodovani jine, tak napsat konvertor je do 10 minut.

Prece psat ve zdrojaku texty pres nejake vohejbaky by muselo
byt po chvili na odvoz k Chocholouskovi.

PL

********************************

From: "Tomáš Hamouz" <hamouz na alsoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 15, 2013 12:46 PM
Subject: Re: cestina a jine komoleni ASCII :)

Jak píše kolega Kotlaba, důležité je si zvolit kódování.
Pokud se ty texty nebudou měnit, tak si je pomocí search & replace
převeďte do požadovaného tvaru.

Případně by šlo použít např toto

#define   Shacek    "\x9A"
#define   Chacek    "\xE8"
#define   Rhacek    "\xE0"

a psát to takhle

"Va" Rhacek "ila my" Shacek "i" Chacek "ka ka" Shacek "i" Chacek "ku"

C spojí řetězce do jednoho. Pokud umí vaš IDE syntax highliting, tak
to bude i přiměřeně přehledné, zdůrazní co je řetězec a co je makro.

Tomáš