cestina a jine komoleni ASCII :)

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Leden 15 12:46:36 CET 2013

Jak píše kolega Kotlaba, důležité je si zvolit kódování.
Pokud se ty texty nebudou měnit, tak si je pomocí search & replace
převeďte do požadovaného tvaru.

Případně by šlo použít např toto

#define   Shacek    "\x9A"
#define   Chacek    "\xE8"
#define   Rhacek    "\xE0"

a psát to takhle

"Va" Rhacek "ila my" Shacek "i" Chacek "ka ka" Shacek "i" Chacek "ku"

C spojí řetězce do jednoho. Pokud umí vaš IDE syntax highliting, tak
to bude i přiměřeně přehledné, zdůrazní co je řetězec a co je makro.

Tomáš