cestina a jine komoleni ASCII :)

Úterý Leden 15 12:38:23 CET 2013

Je důležité, jaké kódování zvolíte. Já jsem třeba tehdy použil osmibitový
kód KOI8CS2, kolega co dělal na stejné věci zase použil sedmibitový kód s
prefixem. Standardní OS CP/M někdy používal osmý bit znaku pro sebe, ale dal
se ukecat.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Ondřej Kozumplík <kozond-konf na seznam.cz>
Datum: 15. 1. 2013
Předmět: Re: cestina a jine komoleni ASCII :)

"
s tim kreslenim na papir mate asi pravdu. uz jsem pochopil, ze me to nejspis
nemine :) nicmene font neni jediny problem. v podstate font je podruzny.
hlavni problem je jak se mplab potazmo kompiler zachova k ceskym textu s
diakritikou. normalni standardni ascii text mi vraci ascii hodnoty znaku a
ja si je pak vyberu (podle te hodnoty) v tabulce fontu. problem je ze nevim
co a jak mi bude vracet text s pismeny s diakritikou. v napovede kompilatoru
je zminena pragma jis, ze nejak neco dela, ale chytry z toho nejsem ani
trochu. to je oc tu bezi :)

omlouvam se ze nejsem schopny poradne vysvetlit co chci :(

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz(http://www.hysteria-metal.cz)

"