Osazovani QFN?

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Leden 14 19:16:08 CET 2013

On 14. 1. 2013 18:06, hutta.j na seznam.cz wrote:
> [...]
> Na ram kydneme vhodne lepidlo, provdepodobne epoxyd, pridame sitovinu na svorky zavesime zavazi a pockame az to zatvredne. Napinaci sila je jen otazkou kolik kg na to povesime.
> Pocitam, ze profici maji misto zavazi nejaky plenumaticky bazmek.
>
> Ted to nemuzu najit, ale videl jsem video manika,ktery zvladl CMYK sitotisk,ramy ztloukl z prken a sit pridelal sponkovackou, pricem , na prvni pohled dosahoval stejnych vysledku jako na tomto profi ramu a zakladaci.

Ale no.

Je toho plny youtube. Klucove slovo "silkscreen". Napr.

http://www.youtube.com/watch?v=anUijycx60M
http://www.youtube.com/watch?v=fQfYBYhm6wk

Hlavne z toho netreba robit  vedu. Ja som to skusal s pomerne volnym
sitom a slo to. Sice pri odtrhu 2mm som sa netriafal moc presne, ale
obrazok bol pekny.

-m-