DVB-T na siti

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Leden 13 21:29:07 CET 2013

Dne 13.1.2013 20:53, Admin HWnews napsal(a):
> No ma to jen jeden problem - ze tech kanalu co se vysila je docela dost
> a musel byste to streamovat vsechno najednou - takze jednak prijimat
> vsechny multiplexy naraz, vsechny dekodovat a pak vsechny naraz
> streamovat do LAN na nejakych portech.
>
> To mi prijde jako dost narocne... ;-)
>
> RV

Tak předpokládám, že pan Galuszka se zřejmě nechce dívat na 8 televizorů
najednou a poslouchat 12 rádií současně :-) (nebo kolik toho v
multiplexech vlastně je)
Pro běžnou domácnost by podle mě (snad) stačilo dekódovat a vysílat on
demand 2-3 TV kanály současně.
I když mohu být zcela mimo - třeba pro naši domácnost by nebylo třeba
dekódovat a streamovat žádný TV kanál :-D

JF