Re: pole bitového pole v C

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Leden 13 19:27:26 CET 2013

Dobry vecer,

nechcel som, aby ste moju odpoved bral ako kritiku. Skor to malo byt
"ako robit s kompilatorom" aj napriek tomu, ze to su 8 bitove
procesory. Stravil som s tym dost dlhu dobu a robil to iste co vy. Len
po case som zistil, ze je lepsie sa zamysliet aj nad kompilatorom a
strukturou programu, ako nahanat kazdy byte v zaplnenej RAM a FLASH.
On ma totiz aj ten kompilator obmedzenia a bugy.

A.