Osvitovka na UV ?

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Leden 13 19:18:56 CET 2013

On 13. 1. 2013 14:17, cipisek.cipr na seznam.cz wrote:
> Neplette si pracnost a cistotu reseni, to jsou ruzne a vetsinou
> protichudne pojmy.
>
> Kdyz zustanu u zarivek, to jsou na trhu vazne dva typy zarivek s
> patici G23 a zuznrm vnitrnim provedenim, jak to proboha clovek pozna
> zda muze nebo nemuze danou zariovku narvat do svitidla?
>
> Mimochodem na 365nm primarne sviti
> http://www.elektro-paloucek.cz/zarovky-a-zarivky/zarivkove-trubice/uv-zarivky/uv-zarivka-11w-kompaktni-pl-s-230v-uv-g23-dz

Pouzivam taku v stolnej lampe, zhruba takejto.
http://www.fmasler-svitidla.cz/sys/?page_id=4&category=11&product_id=134
. Funguje tak dobre, ze sa mi vobec nechce konstruovat nic ine.

Mimochodom, preco nekupit a nerozobrat nieco taketo?
http://www.ebay.com/itm/36W-UV-Nail-Art-Lamp-Gel-Curing-Tube-Light-Dryer-EU-220V-/120991798211?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c2bac53c3

Budu tam trubice, predradniky, s trochou stastia patice ... ked sa to
spocita, tak to vyjde o 5-6 dolarov drahsie ak to nakupit po kusoch. A
bude to fungovat.

-m-