Ještě k PICu - uklízení proměnných při výpadku napájení

Neděle Leden 13 16:24:31 CET 2013

Dobrý podvečer přeji.
Dovolím si ještě jeden dotaz - když potřebuju uklidit v případě výpadku napájení nějaké proměnné do EEPROM, to se dělá tak, že "zálohuju" napájení procesoru elytem přes diodu a na jeden pin přivedu to napájení nezálohované, tím pinem pak vyvolám přerušení které mi ty proměnné uklidí ?
Původně jsem si myslel, že pro tyhle účely je tam BOD ale jak jsem pochopil čtením datasheetu, tak je jenom kvůli spořádanému resetu po obnovení napájení, není-liž pravda ?

Díky
Kručinský.