Osvitovka na UV ?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Leden 13 14:45:04 CET 2013

> Kdyz zustanu u zarivek, to jsou na trhu vazne dva typy zarivek s
> patici G23 a zuznrm vnitrnim provedenim, jak to proboha clovek pozna
> zda muze nebo nemuze danou zariovku narvat do svitidla?

Odporem mezi piny? Bez starteru je tam v serii vlakno, kondik, vlakno.
Se starterem je tam ve starteru paralelne ke kondiku za studena
spojeny kontakt starteru.

Jinak ja mel LED i zarivku. Led z DX fungovaly dobre, ale nesnesly
opravdu vic nez nejakych 15 mA. Zavada byla zajimava, prestaly svitit
ale prou pres ne s ubytkem nejake 2V tekl stale. Ted mam jednu zarivku
z PSelectronic (na moje plosnacky staci jedna) se starterem z
kompaktni zarivky a taky spokojenost. Led byly prijemnejsi lepsi
manipulovatelnosti, smerovosti, a preci jen nizkym napetim.

Lukas Burda