Inkscape

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Leden 13 12:47:28 CET 2013

Tento problém vyřešil, zdá se že dobře až LibreOffice_Portable->Draw.
Je vidět, že i Open řešení se dají dělat se základními vlastnostmi
jako je např. ohled na cílové HW platformy. Zatím nechci na tento Draw
pět nějaké chvály, ale v posledním čase jsem toho vyzkoušel docela
dost.
S pozdravem,
Miloš Dašek