Osvitovka na UV ?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Neděle Leden 13 10:58:53 CET 2013

Prave z techto duvodu jsem zalozit toto vlakno,
LED se mi libi protoze to je takove kompaktni, lze to provozovat na male
napeti, snadno se to spina, ale nevim jak to bude fungovat.
UV zarivka DZ9, cili pouzivate neco jako
http://www.ebay.com/itm/4-X-Nail-Art-9W-UV-Gel-Dryer-White-Light-Lamp-Tube-
Bulb-/130540790639?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e64d6636f
Co je potreba na rozsviceni teto trubice?

Ciprian

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Datum: 13. 1. 2013
Předmět: Re: Osvitovka na UV ?

"Ja mam trubici jako DZ9, co se pouziva na vytvrzovani nehtu (na to jsem
neprisel sam, to zde probehlo kdysi ;-) ) afunguje to skvele - expozice
skrz 2 pauzaky na sobe par minut z cca 5 cm pod sklem. Nedela to ani
ozon, velmi mekke UV. Zkousel jsem tvrde UV na bazeny, to funguje
spatne a ledky z DX mi nefungovaly skoro vubec ani z 1cm, asi smejd
(test 10mA, pri 20mA shori) Ale lehce fialove sviti, jak jsem videl na
obrazcich, nevim.

Dne 13.1.2013 9:13, Petr Labaj napsal(a):
> [...]
> konce a daly se provozovat s tlumivkou nebo elektronickym starterem.
>
> Jenze to bylo v dobe, kdy byl svet jeste jednoduchy. Ted uz je bohuzel
> i v tomhle bordel, a delaji se 2-pin trubice bez integrovaneho starteru,
> maji jen premostena vlakna kondenzatorem a jsou delana jen pro
> elektronicke predradniky. A mam pocit, ze zrovna u UV trubic je to spis
> uz ten prevazujici stav.
> Takze pak by to k tomu chtelo elektronicky predradnik, coz lze dnes asi
> nejlevnejsi ziskat kuchnutim nejake kompaktni usporne "zarovky Bruselky"

ani nevim na jake napeti jsou a jak se rozsvecuji
> [...]
-Bulb-/130540790639?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e64d6636f
> - UV LED, idelane v podobe pasu , rekneme 2m neceho jako
SMD-LED-30LEDs-100CM-STRIP-WDJB-/251174547414?pt=US_Car_Lighting&hash=item3a
7b2b6fd6