Osvitovka na UV ?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Neděle Leden 13 10:50:23 CET 2013

Dekuji za napad s univerzalni deskou z ebay, ceny cinanu me neprestavaji
udivovat.
O 5mm LED jsem puvodne take uvazoval, ale nechtelo se mi delat DPS, s
univerzalkou za 2,6$ se vraci do hry i tato varianta.
Ono 30LED vypada jako malo, ale jsou to troje LED, 30LED ma 7.2W coz pocitam
bude o trochu vice nez ma 100ks 5mm LED.
Z fotek nedokazu odecit velikost pouziteho odporu, tak spise odhaduji.
Pouzivate jednu nebo dve desky, z jake vzdalenosti a jak dlouho svitite?
Nepodsvecue to?
Jake pouzivate predlohy?
Jaka min velikost cary?

Ciprian

"----- Original Message -----
From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 13, 2013 12:25 AM
Subject: Re: Osvitovka na UV ?

30 LED za $15 sa mi zda vela voci napr. tomuto:
http://www.ebay.com/itm/100-X-5mm-Round-UV-led-light-bright-100PCS-purple-
lamp-/130564989762?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e6647a342

Urobil som si dosku cca 18x12cm (z univerzalky tiez z ebay) s cca 170
takychto LED. Vzdy 4 do serie + odpor, taketo sekcie paralelne.
Napajam to z 15V zdroja, spinam casovacom cez MOSFET.

http://imageshack.us/a/img255/4924/dsc00506u.jpg
http://imageshack.us/a/img844/3059/dsc00507zk.jpg
http://imageshack.us/a/img594/1756/dsc00515pz.jpg

miro

2013/1/13 <cipisek.cipr na seznam.cz>:
> V souvislosti se zde probobiranou vyrobou sablon se zeptam cim sviti na UV
foto rezisty a laky?
> Chtel bych neco levneho,kompaktniho, co se vejde do stareho skeneru.
> V uvahu pripada
> - 4-6 ks 9W UV kompaktnich zarivek, na ebay za neuveritelnou cenu, vlastne
ani nevim na jake napeti jsou a jak se rozsvecuji
> http://www.ebay.com/itm/4-X-Nail-Art-9W-UV-Gel-Dryer-White-Light-Lamp-Tube
-Bulb-/130540790639?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e64d6636f
> - UV LED, idelane v podobe pasu , rekneme 2m neceho jako
> http://www.ebay.com/itm/1m-UV-395-405nm-ultraviolet-black-light-12v-5050-
SMD-LED-30LEDs-100CM-STRIP-WDJB-/251174547414?pt=US_Car_Lighting&hash=item3a
7b2b6fd6