Osvitovka na UV ?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 13 10:34:24 CET 2013

Ja je mam take do ctverce z naprosto prozaickeho duvodu - nechtelo se mi
s tim crcat - nedelal jsem to na univerzale - zvlast kdyz na funkci
zivocichare to nema absolutne zadnej vliv.

Jinak ja LED preferuju pred cimkoliv jinym protoze je to malicke,
bezpecne (muzou s tim delat i deti) a naexponuju to i z baterky.

Ale uz bych nesel do tech 5mm LED, ale do par kousku neceho takoveho:

http://www.ebay.com/itm/Brand-New-3W-Ultra-Violet-405-415nm-UV-Led-Blub-for-Aquarium-20mm-Base-/221175179513?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item337f1168f9

Jednak se docili lepe bodoveho zdroje a druhak to neni takova silena
pakarna letovat  a spojovat tech 200 ledek

RV