Osvitovka na UV ?

Neděle Leden 13 09:28:38 CET 2013

Ja mam trubici jako DZ9, co se pouziva na vytvrzovani nehtu (na to jsem
neprisel sam, to zde probehlo kdysi ;-) ) afunguje to skvele - expozice
skrz 2 pauzaky na sobe par minut z cca 5 cm pod sklem. Nedela to ani
ozon, velmi mekke UV.  Zkousel jsem tvrde UV na bazeny, to funguje
spatne a ledky z DX mi nefungovaly skoro vubec ani z 1cm, asi smejd
(test 10mA, pri 20mA shori) Ale lehce fialove sviti, jak jsem videl na
obrazcich, nevim.