Osvitovka na UV ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 13 08:59:11 CET 2013

To jsem rad, ze konecne vidim, ze nekdo umistil LED do kosoctverecneho rastru.
Kdyz jsem driv LED osvitovku chtel stavet a dival se na konstrukce po internetu, tak
vsichni cpou ty LED do sachovnicoveho rastru, coz neni (podle me) spravne, pak
ten osvit neni rovnomerny. Ono to zrejme nevadi, ta nerovnomernost zase nebude
tak velka, ale kdyz uz to to nekdo stavi, tak proc to neudelat rovnou poradne?

PL

From: "Miroslav Šinko" <sinkomiro na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 13, 2013 12:25 AM
Subject: Re: Osvitovka na UV ?

30 LED za $15 sa mi zda vela voci napr. tomuto:
http://www.ebay.com/itm/100-X-5mm-Round-UV-led-light-bright-100PCS-purple-lamp-/130564989762?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e6647a342

Urobil som si dosku cca 18x12cm (z univerzalky tiez z ebay) s cca 170
takychto LED. Vzdy 4 do serie + odpor, taketo sekcie paralelne.
Napajam to z 15V zdroja, spinam casovacom cez MOSFET.

http://imageshack.us/a/img255/4924/dsc00506u.jpg
http://imageshack.us/a/img844/3059/dsc00507zk.jpg
http://imageshack.us/a/img594/1756/dsc00515pz.jpg

miro