[OT] Zkusenosti s iDilnou na mcu.cz

Sobota Leden 12 21:27:01 CET 2013

Jo tak Plaňany, tak to je Plehaso. K nim mám jedinou výhradu. Když mi
řežou různé měděné propojky ze 4mm plechu (řeže se to vodou, laserem to
prý nejde), nechají to pocintané a aby se to dalo pájet, musím to přejet
vibrační bruskou. Ale jinak spokojenost. Poštovné neřeším, z Nymburka to
tam mám kousek. Vodou prý jde řezat i sklo.
Anděl