Inkscape

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Leden 12 18:16:55 CET 2013

Jistě, potřeboval jsem v podstatě potvrzení že je nějaký investovaný
čas v prdeli díky tomu že jsem v IS nikdy nedělal a napřed náházel
objekty a pak se je pokoušel rozmístit.
Ještě bych se zeptal jestli se dá instalovat samostatný LO-Draw(bez
Quick a ničeho.....) Na pár dotazů jsem nedostal relevantní odpověď,
ale nemám asi potřebné znalosti internetu. Mj. mně docela, nebudu už
sprostý :-), že Go. není možné nastavit bez všecj jejich opičáren. V
žádném případě tyto funkce nezpochybňuju, nicméně takto začíná být ten
vyhledávač orientovaný jen domněnkami jejich programátorů a manažerů
se Všemi důsledky.
S pozdravem,
Miloš Dašek