Re: Stránkování u PIC 16F676

j s jarin.hw na gmail.com
Sobota Leden 12 14:07:31 CET 2013

Mozno mam iny system prace, ale nastudovanie DS nie je pre mna nijako kriticke.
Datasheety v ramci jednej rodiny su na 99% robene copy-paste systemom.
Periferie rovnake, rozdiely su iba v elektrickych parametroch (na
konci) a v prvych strankach, kde su rozpisane obvody v tom-ktorom
datsheete. Stred je ten isty :-) Preto boli u vyssich rad PICiek
zavedene referencne manualy - v nich je vsetko pre rodinu MCU a
datasheet pre konkretny MCU obsahuje iba odkazy na referencny manual,
plus elektricke specifikacie.
Okrem toho, periferie u PIC16F1xxx su robene tak, aby boli co
najpodobnejsie (takmer identicke) s novsimi PIC18.

J.