Pomery tarifu NT a VT

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Sobota Leden 12 00:12:24 CET 2013

Fungovat to nejspise bude, takovych udelatek jsou mraky, v AR neco podobneho
vyslo nekolikrat.
Vlastnosti techto vysilaco prijimacovych HDO udelatek je, ze se vysilac musi
posadit na blokovane vedeni.
Pokud zvladate nejake MCU jde pomerne jednoduse realizovat primo
vyhodnocovac telegramu HDO.
A to ciste softwarove s MCU za 2 dolary.
Osobne overeno, i kdyz v mem pripade neslo o ciste sw reseni, byl pouzit
pasivni filtr,ktery potlacoval sitovych 50Hz o cca -60dB proti HDO frekvenci
(183Hz)

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: AZe <aze na seznam.cz>
Datum: 11. 1. 2013
Předmět: Re: Pomery tarifu NT a VT

"Nezkoušel někdo nějaký udělátor pro přenos signálu pro spínání indikace HDO

po síti? Jde mi například o připojení nějaké kontrolky do kuchyně, abych
nemusel tahat další dráty.
Toto jsem nezkoušel http://paja-trb.cz/konstrukce/do_230v.html a nevím, zda
to vůbec má šanci. Existuje spousta různých bezdrátově spínaných zásuvek a
podobně, třeba tady toto
http://alarmy.lesovna.eu/178-bezdratovy-spinac-switch01.html by asi šlo, ale

raději bych to viděl po drátech.
aze