[OT] problem s tesnenim cerpadla u TC

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Leden 11 20:30:49 CET 2013

samozrejme nic kapat nema, nikde ... zaizolovane to ma byt komplet i s trubkama kde je s kondenzaci problem.
mame dvoukompresorovou komoru, kde je na kompresory atd. videt. vsechno na cem by mohla kondezovat voda je v izolaci.
orosit by se mel max. pulitr v hospode :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Friday, January 11, 2013 7:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] problem s tesnenim cerpadla u TC

Jako ze ta izolace zabrani i pristupu vzuchu? Pokud by to cerpalo stale kapalinu pod nulou, tak to je v pohode, ale je zde spousta cyklu, kdy se to vychladi na -5 a pak se ceka s obcasnou cirkulaci, az to vyleze nad nulu... Kondenzat z trubek samozrejme kape,  to nevadi, na to je udelany zlabek. Uvidime po tom vyplneni silikonem, problem by mel vymizet az zvetsim plochu kolektoru a nebude to (tak) mrznout, v nejhorsim premistim to cerpadlo na teplou stranu, tohle me proste pri konstrukci nenapadlo jako problem.