[OT] problem s tesnenim cerpadla u TC

Pátek Leden 11 19:32:55 CET 2013

No izolace asi pokud je zima venku, ale tady je cerpana kapalina par
stupnu pod nulou, venku je plus. ;-)
IMHO je problem s prazdnym prostorem kolem tesneni, kde se hromadi voda
a ta cyklicky mrzne a zvetsuje objem. Treba u vymeniku tento problem
zatim neni.
Jen jsem to uvedl jako docela prekvapivy problem. Taky by se asi
prevlecna matice dala po obvodu navrtat, aby voda vytekala, IMHO je to
nestastnym tvarem, ze se uvnitr udrzi voda kolem tesneni.