Domaci solarni energetika...

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Leden 11 15:44:49 CET 2013

Na ten bojler jsem natrefil pred par dny, je to Ariston NUOS 100. Nic
vic o tom nevim, navratnost jsem nepocital ani pro pripad napajeni ze
site, nebot chci bojler kombinovany a ten s TC stoji pres 40000. Kdyz
uz mi pojede kotel na drevoplyn, tak 200L TUV mam nahrato do hodky a
nemusim zadne uspory a navratnosti resit. A navic je moznost kotlem
nabit zasobniky a az pak zbytkovym teplem TUV, coz vede jen k uspore
jinak skoro zmareneho tepla.
K.