Domaci solarni energetika...

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 11 15:26:49 CET 2013

Pane kolego,

já vím, že máte tendenci podlehnout jakýmkoliv bolševikovým výmyslům a
dráždí mě to.

Když bolši vyzvracel tuto šmejďárnu: jednak není dodnes jasné, čeho
přesně se to týká (zda i ostrovních systémů), druhak to přece zase lze
vhodným způsobem "ošetřit" jako všechny ostatní hovadiny.

Nebát se a nekrást, oživuju po x-té tuto prastarou moudrost. Dodám, že
komunista (=stát) je tu pro nás, ne obráceně.

K věci: ten bojler je možná zajímavá informace i na využití přebytku
elektřiny, dejte konkrétní odkaz. TC je chlazené vzduchem?

Má někdo zkušenosti s životností? Jsou tam pohyblivé namáhané díly
(kompresor)... Počítal jste návratnost proti běžnému bojleru?

---
Jirka