Domaci solarni energetika...

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Leden 11 14:05:13 CET 2013

Někde jsem před časem četl článek o ostrovním systému. Byla tam i čísla a že
se dokonce nějak počáteční nemalá investice vrátí. Co si pamatuju, tak
největší problém byly spotřebiče s velkým odběrem - el. trouba, pračka,...
Byly tam dokonce i rady, čemu se vyhnout, protože to nemá smysl a podobně.
Bohužel už nevím kde, mám tušení, že to byl D-Fens, ale fakt už nevím...