OT: WinBox copy/paste

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Čtvrtek Leden 10 23:39:10 CET 2013

Dobrý večer,

děkuji za tipy.
Obojí ovšem vyžaduje hlubší znalost práce s konzolou RouterOS (minimálně
na úrovni znalosti příkazů), kterou nedisponuji.
WinBox používám pouze pro zjišťování stavu klienta MIKROTIK RBG5HN
GROOVE
(http://www.mikrotik.cz/Venkovni-klientske-jednotky/RBG5HN-GROOVE-miniaturni-outdoor-klient-5-GHz-1x-LAN-L3.html),
pomocí něhož jsem připojen k providerovi. Občas se kousne a já bych
potřeboval zdokumentovat stav v době, kdy se to stane, abychom to mohli
nějak řešit. S tím OCRkem printscreenů jsem až tak úplně nežertoval, už
jsem to byl několikrát nucen použít u podobně hloupě napsaných programů.

Ještě jednou děkuji
JF