Pomery tarifu NT a VT

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Leden 10 13:10:06 CET 2013

Tata kdysi udelal nad sporak semafor - pri VT sviti cervena, pri NT zelena,
jsou tam dve 10mm LED a je to dosti vyrazne. No a samozrejme se snazi varit
(nebo delat vsechny narocnejsi procesy) v rezimu NT. Jednoduche, ucelne,
funkcni. Ne ze bych si kvuli tomu neudelal ve VT kafe v rychlovarce, ale
peceni ci prani je jednodussi prestehovat do NT.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Karel M" <a8dtljb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 10, 2013 1:01 PM
Subject: Re: Pomery tarifu NT a VT

Tak urcite se to kontroluje, ale to uz je nad ramec dotazu. Ono taky
neni az takovy problem strcit na kazdou stenu noname primotop....

Jeste bych dodal, ze v me uvaze bude urcite bojler a indukcni deska,
bojler muze jet v NT, ale vareni se muze strefit do VT, mycka a pracka
pak muze potkat oboji, protoze blokovat je pri VT znamena stop
uprostred procesu.
Kazdopadne diky za tip k pomeru. On bojler 200L vezme na ohrati z 10st
na 55st cca 12kWh a trva mu to tak 5h.
K.