Kam pro IC od Analog Devices?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 10 10:21:32 CET 2013

Urcite zkuste ten Amtek, vzdy s nima byla dobra domluva, je to podle me slusna firma.
Ze neodpovedeli je divne. Zeby prodlouzene vanoce?  ;-)

PL
  ----- Original Message -----
  From: hutta.j na seznam.cz
  To: hw-list na list.hw.cz
  Sent: Thursday, January 10, 2013 9:53 AM
  Subject: Kam pro IC od Analog Devices?

  Zaujal me DAC prevodnik AD5060 16bit DAC v SOT23-8 pouzdru. Bohuzel jsem narazil na dostupnost soucastek AD v CR.
  Soucastky AD nabizi  Amtek, ale nemaji zadny dostupny cenik ani web z ktereho by slo zjisit, jake veci maji skladem. V neposledni rade se mi vice nez tyden neobtezovali odpovedet na dotaz ohledne ceny a  dostupnosti.
  AD5060 maji u Farnellu, ale cena 325Kc bez DPH za soucastku v cene pod 6$ mi neprijde jako zrovna adekvatni. Zvlate kdy podobny  MCP4921 (1.49$) maji tamtez za 54Kc. Porovnanim cen od vyrobce pri 1000ks a ks ceny zjistuji, ze MCP ma prevodni pomer 37Kc/$ a AD 61Kc/$.

  Je tu nejaky jiny prodejce u kreteho by bylo mozne koupit veci od AD za rozumne ceny v nevagonovem mnozstvi?
  Hutta