Servokonektory

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 10 10:19:07 CET 2013

Delal jsem co jsem mohl, ale dopadlo to blbe. Ty fotky jsou nicnerikajici.
Nejsem na foceni malych veci zarizeny a neumim to.

www.volny.cz/labaj/Kleste_HT225D.jpg
www.volny.cz/labaj/Piny.jpg

Ten papirovy obdelnik pred klestema je proto, ze tam na nich mam nalepenou
samolepku s popisem pouziti (ze ktere strany kabel, jak dlouhy odizolovat, jak
orientovat pin), tak jsem to redeji zakryl, aby se me nemeli ostatni srandu.  ;-)

Pin-kabely vznikly tak, ze jsem rozstrihl v pulce kablik z eBay a nacvakl na
ty volne konce piny. Takze stribrne holky jsou originalne krimpovane z eBay,
zlati kluci na druhe strane jsou z HT-225D.
Ta lehce ponicena izolace (takove jako zarezy v izolaci cca 3mm pred konektorem)
neni od krimpovani, ale od odizolovacich klesti, ktere se mi nedari nastavit tak,
aby spolehlive odizolovavaly a nedelaly stopy na zbyvajici izolaci.

Uznavam, ze na tom neni nic videt. Tak budete muset verit memu popisu:
kdybych mel ve slepem testu rict, ktery z tech krimpovanych spoju delal stroj
a ktery kleste, nejsem si jisty, jestli bych se trefil. Samozrejme je to znat na tom,
ze jsem rucne ustrihl pin z transportniho hrebinku, ale vlastni povedeni spoje
je naprosto srovnatelne. Navic ten muj spoj je funkcne mozna i lepsi, protoze
pouzivam metodu odizolovani dvojnasobne delky a zpetny ohyb, takze je tam
vic materialu ve styku. Coz pri dnesnich kabelech, kde jsou vevnitr 4 nite,
neni k zahozeni.

Podle me to hlavni, proc jsou tyhle kleste slusne je, ze dosedaci plocha
celisti je ve dvou vyskovych urovnich. Jine zmacknuti je pro cast bez izolace
a jine pro cast s izolaci.

PL