Kam pro IC od Analog Devices?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Čtvrtek Leden 10 09:53:17 CET 2013

Zaujal me DAC prevodnik AD5060 16bit DAC v SOT23-8 pouzdru. Bohuzel jsem
narazil na dostupnost soucastek AD v CR.
Soucastky AD nabizi  Amtek, ale nemaji zadny dostupny cenik ani web z
ktereho by slo zjisit, jake veci maji skladem. V neposledni rade se mi vice
nez tyden neobtezovali odpovedet na dotaz ohledne ceny a  dostupnosti.
AD5060 maji u Farnellu, ale cena 325Kc bez DPH za soucastku v cene pod 6$ mi
neprijde jako zrovna adekvatni. Zvlate kdy podobny  MCP4921 (1.49$) maji
tamtez za 54Kc. Porovnanim cen od vyrobce pri 1000ks a ks ceny zjistuji, ze
MCP ma prevodni pomer 37Kc/$ a AD 61Kc/$.

Je tu nejaky jiny prodejce u kreteho by bylo mozne koupit veci od AD za
rozumne ceny v nevagonovem mnozstvi?
Hutta