Programator MCU

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Leden 10 08:55:38 CET 2013

Co umi Ponyprog najdete zde a jiste jste to cetl:
http://www.lancos.com/prog.html
Velmi zbeznym pohledem vidim, ze je ten program asi 10 let stejny, tedy
nepocitejte, ze bude umet neco vice nez umi nyni. 12Fxxx tam neni a
nemyslim ze by jej umel.
Ja ho pred temi 10 lety na 12C508/509 pouzival. Matne si pamaruji, ze
fungoval dobre, ale myslim, ze kdyz nebudete mit poradny (HW) COM port,
ze muzou byt problemy. Pak takove naprogramovani jednoho PICu je prace
na odpoledne, kdy hledate problemy vsude mozne a stejne se nepohnete.

Martin Hanek